sobota, 14 lutego 2015

WALENTYNKI

Tak dzisiaj ten dzień. Popularne teorie głoszą, że dwie zakochane w sobie osoby (trójkącik też pewnie nie będzie zły) powinny ten dzień spędzić razem na deklarowaniu sobie wiecznej miłości, wierności i takich tam. Jasne. Okej. Zgadzam się. No ale co jak ktoś nie ma tej drugiej połówki. Drogie yaoistki (może nawet yaoiści O_o) nie martwcie się, nie czujcie się gorsi w tym dniu, ja na przykład też nie mam kogoś takiego, więc właśnie z tego powodu nie będę dodawała żadnych walentynkowych specjali. To dla wszystkich tych, którzy ten dzień spędzą przed jakimś yaoicem, a inni blogerzy na pewno nadrobią moje braki. Jeżeli chcecie, a chcieć nie musicie, to ja mogę się podzielić z wami moją miłością. Nie czujcie się samotni! W tym dniu my wszyscy bez drugiej połówki jesteśmy wyjątkowi ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz