sobota, 7 lutego 2015

Drabble nr.8

- Zabierz mnie, na koniec świata i jeszcze dalej. – nucił Kagami razem z piosenkarzem.

Nie do przeoczenia był morderczy wzrok Kise, który miał już dość słuchania jak Kagami nuci te swoje plebejskie piosenki. Nie dość, że wyglądał wtedy jak idiota to na dokładkę ten fałsz!

Zdenerwowany Kise, który uderzył Kagamiego  w ramię oczekując jego uwagi, zawiódł się. Kagami był jak w transie, nie do ruszenia. Porządnie już wkurzony, wyrwał mu słuchawki z uszu, nie przejmując się tym, że mógł mu sprawić ból.

- Hej! – krzyknął czerwonowłosy.

- Ale ty mnie wkurzasz! Czy ty zawsze po seksie musisz słuchać disco polo?!

7 komentarzy:

  1. Hitomi... To był zgon. Discopolo ;--; Jak mogłeś, Kagamin ;--; I to jeszcze po seksie? No po prostu zatłuc gbura. Po seksie blondi się głaszcze, a nie słucha discopolo xD Ahh, ten romantyzm version Bakagami xD Myślałam, że umrę ze śmiechu xD Pisz tak dalej, Hitomiś xD Te miniaturki są piękne xD Weny, słońce ;D No i przesyłam buziaaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam u Kagamiego choć odrobiny taktu, a co dopiero czułości. Miałam takie przeczucie, że to jak nic do niego pasuje :D

      Usuń
  2. *usilnie stara się sobie przypomnieć, czy kiedyś o uszy nie obiła jej się piosenka z takim tekstem*
    *marszczy czoło (dostanę przez Ciebie zmarszczek*
    *zadowolona niekojarzeniem piosenki wraca do swojego 'i am machine' Graców*
    Nie no serio... rozumiem wypalić wiśniowego fajka po seksie, wypić butelkę wody gazowanej, sztachnąć się jakimś psychotropem *co ona pierdoli*, ale śpiewać disco-polo? Co to to nie. Kagami, chyba pora zabrać cię na porządne lekcje WDŻ prowadzone przez jakże zajebistą panią profesor CLD. Już ja cię nauczę, jak traktować siebie i swojego partnera po seksie, nie martw się~
    Drabble bardzo mi się podoba. Krótkie, ale treściwe, czyli dokładnie takie, jak powinno wyglądać. CLD aproves~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz zrobiłaś taki wywód, to naszła mnie myśl, jak po seksie zachowuje się pan sadystyczny Akashi, może gdzieś to już było tylko ja przeoczyłam? Ale i tak bym się ucieszyła z tej wiedzy :D

      Usuń
    2. *challenge accepted*
      Choć pewnie Akaś mnie potem za to zamorduje... *już widzi te nożyczki wdrążające się w jej ucho*

      Usuń
  3. Biedny Kise, ale chyba lepiej słyszeć disco polo po stosunku, niż w jego trakcie, Kagami ma dziwne upodobania :D''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby po prostu chore, taki podkład w czasie seksu - nie no naprawdę nie przesadzajmy :D

      Usuń