niedziela, 1 lutego 2015

Drabble nr.7

Rozglądneli się ostrożnie po korytarzu, ale na szczęście nikogo nie zauważyli. Szybko przebiegli przez niego wpadając do pustego pokoju.

- Masz wszystko?

- Nie kurwa, zostawiłem w domu. – warknął Kagami.

- Co?

- Sarkazm. To. Był. Sarkazm.

- Nie bądź tak głośno. – upomniał go Murasakibara.

- Będę głośno, bo nie chcę tego robić.

- Ale to robisz, więc uważaj, bo jeżeli Akashi cię złapie to popamiętasz.

- A ty?

- Ja? – spytał z pobłażaniem. – Ja, jestem jego miłością.

- Ta, jasne. – prychnął. – Jesteś pewien, że nie wkurzy się o ten zestaw z sex shopu?

- To dopiero początek. – uśmiechnął się Murasakibara.
_____________________________________________________
I drugi obiecany. Może nie najlepszy, ale jest :D

9 komentarzy:

  1. I znowu powiew AkaMura, eh...
    Nie wiem czemu ale powiało mi też KagaAka... ok, nie komentujmy mojego dziwnego sposobu myślenia *kosmiczne wibracje atakują* Tak, to na pewno one.
    Drabble fajne. Takie hmmm... jakby to określić... urocze? Ne, czy Akasia w lateksie z pejczem i dmuchaną wersją Tetsu (tj. odpowiednik dmuchanych lalek) można nazwać uroczym? Moim zdaniem, tak. Więc drabble jest urocze.
    Jestem w sumie ciekawa, co Atsu wymyślił. Nie lubię go, ale naprawdę ciekawi mnie co jeszcze zaplanował dla Akasia. Cóż, tego się już raczej nie dowiemy, taka wredna, a może właśnie urocza, natura drabbli.
    Weny~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie kocham drabble dlatego, że dają nam duże pole do popisu. Podtykają nam pod nos sugestię a co my z nią zrobimy to już nasza sprawa. Można z takiej sugestii naprawdę wiele rozwinąć. Cieszę się, że się podobają, bo miałam małe obawy :D

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Libstera, szczegóły są u mnie na blogu~

      Usuń
  2. Mukkun robiący coś wbrew Akashiemu, do tego wciągając w to Kagamiego? Jestem za! Aż mnie przyjemny dreszcz przeszedł na myśl o tym, co może się wydarzyć z tymi zabawkami... Mrrr <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę pisać więcej takich miniaturek, bo najwyraźniej pobudzają wszystkim wyobraźnię ;)

      Usuń
  3. "Może nie najlepszy, ale jest :D"
    Kupiłam samochód. Nie jeździ, ale grunt, że jest! ;/
    Nie no, żart. Nie mogłam się powstrzymać.
    Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. XDD Mukun mm XD Ach ~Wielki Mistrz Monte
    Kiedyś się rozpiszę na tym bloogu! No a narazie idę robić ruski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oczekuje od ciebie zbyt wiele, szalona z ciebie osóbka :D

      Usuń
  5. Mój biedny mózg krzyczy coś o trójkącie, takie krótkie, a tak pobudza wyobraźnię XDD

    OdpowiedzUsuń