środa, 27 sierpnia 2014

Szczęśliwy przedmiot

Zgodnie z prośbą Anonima, popartą przez weirdo dodaję miniaturkę MidoKuro :D
_________________________________________________________________________________

Och… To takie trudne. To jest naprawdę ciężkie. Ale jeżeli chce, to musi to znosić. Nie ma innego wyboru. To jedyne wyjście z tej sytuacji.

- Midorima – kun…

- Czego? – warknął na błękitnowłosego, który od kilku minut się w niego wpatrywał.

- Tak sobie pomyślałem…

- Naprawdę musisz się tak guzdrać? Nawet wysłowić się nie potrafisz.

- Zastanawiam się po prostu dlaczego muszę to nosić. – wypowiedział się w końcu Kuroko.

- Jak to dlaczego? – spytał z pogardą zielonooki – Bo ci k a z a ł e m. – uważnie zaakcentował każdą literę.

- Nadal nie rozumiem dlaczego muszę to nosić. – spojrzał na Midorimę z powątpiewaniem.

- Powiedz, że tylko udajesz takiego durnia – rzucił mu przeciągłe spojrzenie – proszę.

- Ty nigdy nie prosisz.

- No, więc to zrób jeżeli cię już o to poprosiłem.

- Tylko udaję durnia. – stwierdził zgodnie z prośbą Kuroko.

- Nareszcie. – Midorima wzniósł oczy do nieba.

- Ale to nadal nie tłumaczy dlaczego kazałeś mi to założyć. – zauważył grzecznie błękitnooki.

- Cóż… - Midorima próbował znaleźć jak najlepszą wymówkę na jego pytanie – To mój dzisiejszy szczęśliwy przedmiot.

- Naprawdę? – spytał błękitnooki marszcząc brwi.

- Oczywiście, że tak. – powiedział Midorima i poprawił okulary swoim zwyczajem.


- Jeżeli to twój dzisiejszy szczęśliwy przedmiot – zaczął podejrzliwie, co wystraszyło Midorimę – to dlaczego ja muszę nosić ten strój pielęgniarki, a nie ty? 

4 komentarze:

  1. Bardzo cwane ze strony Midorina, wykorzystywanie szczęśliwych przedmiotów do takich celów :P Ogólnie bardzo podoba mi się ten motyw, że oho, szczęśliwy przedmiot i wykorzystanie w tym wszystkim horoskopu Oha-Asy, zwłaszcza jeśli w tym wszystkim chcąc nie chcąc uczestniczy również Kuroko. Bardzo przyjemna miniaturka, dzięki za MidoKuro XD Ah, i jeśli jeszcze przyjmujesz zamówienia, to chciałabym delikatnie zasugerować AoAka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przyszedł mi do głowy pomysł na tę miniaturkę, wyobraziłam sobie Midorimę całego zarumienionego i Kuroko stojącego przed nim. To było naprawdę silniejsze de mnie ;)
      Co do twojego zamówienia pojawią się oni razem z inną parką w miniaturce :D

      Usuń
  2. Że też Kuroko nie przejrzał takie taniej zagrywki, no ja nie mogę xD Jako najbardziej semowaty uke powinien na kilometr czuć podstęp ! No, chyba że tworzy się atmosferka, wtedy to co innego ^.^ Kuroko pielęgniarka awww ;D Weeeny <3

    ~Yazu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale jak Kuroko się zatnie to mu wszystko wmówisz.
      Oczywiście moja wyobraźnia również pracuje, więc jak kiedyś przyszedł mi do głowy taki a nie inny Kuroko, trudno było czegoś takiego nie napisać :D

      Usuń