czwartek, 17 lipca 2014

Pamiętnik

Właściwie miałam dzisiaj wstawić kolejny rozdział ,,Czekoladowego piątku'', ale pomyślał że najpierw dodam kontynuacją ,,Nadziei'', którą sprezentowałam wam w ostatnim poście.
Mam nadzieję, że się spodoba :D
_______________________________________________________________________________

Dzień 1
Mickey. Już tęsknię.

Dzień 15
Błagam, zabierz mnie stąd. Powiedzieli, że muszę tu przesiedzieć trzy miesiące.
Tęsknie.
Nie wytrzymam.

Dzień 57
Przedwczoraj próbowałem stąd uciec i zamknęli mnie na noc w izolatce.
Wariuję.
To śmieszne. Skoro tutaj jestem to znaczy, że wszyscy mają mnie już za wariata.
Prawda?

Dzień 60
Mickey.
Tęsknisz za mną? Bo ja za tobą bardzo.

Dzień 72
Zabierzesz mnie stąd wreszcie? Czekam na ciebie. A ty mnie przecież kochasz. Ja ciebie też.
Kocham cię.
Kocham cię!

Dzień 79
Chciałbym znów cię usłyszeć.
Chciałbym znów cię dotknąć.
Chciałbym znów cię pocałować przy wszystkich, wiedząc że nareszcie byś nie protestował.
Chciałbym znów ujrzeć cię złego, kiedy jesteś o mnie zazdrosny.
Chciałbym znów zjeść z tobą naleśniki zrobione prze ze mnie.
Chciałbym znów żebyś powiedział, że mnie kochasz z tą zawstydzoną miną.
Chciałbym znów uprawiać z tobą seks, na zapleczu sklepu Kasha.
Chciałbym znów być z tobą.

Dzień 87
Już za niedługo znowu się zobaczymy.
Jeszcze tylko pięć dni.

Dzień 88
Jeszcze tylko cztery dni.

Dzień 89
Jeszcze tylko trzy dni.

Dzień 90
Jeszcze tylko dwa dni.

Dzień 91
Jeszcze tylko jeden dzień.

Dzień 92
To dziś.
Dzisiaj znowu będziemy razem.
Ty i ja.
Tylko my. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz