niedziela, 20 lipca 2014

Głębia

Pairing KuroAka (tak myślę)
_________________________________________________________________________________

Głęboko. A im głębiej tym więcej czerwieni. Niczym spirala czerwieni, krąg z twej bytności. Czy jesteś czymś więcej niż tylko czerwienią? Nie. Z pewnością nie. Czerwień określa cię doskonale. Czerwień jest furią, pożądaniem tym, z czego można cię poskładać. Kawałeczek po kawałeczku, złożyć cię będę potrafił z tego, z czego cię zrobiono. Będziesz mym narkotykiem. Mym lekarstwem na błękit, który utożsamia mnie z wszystkim, czego ścierpieć nie możesz. Więc ulecz mnie. Tak bardzo chcę być twój. Oddam ci każdy kawałek siebie. Każdą mą cząstkę, abyś upstrzył ją czerwienią. Głęboką. Rozpustną. Narkotyzującą. Pragnę byś mnie wziął. Pragnę, abyś ty też potrafił pragnąć mnie. Abyś mnie pożerał pożogą z swej czerwieni. Abyś czuł jak głęboka twa czerwień, głęboka jest we mnie. Ja tylko pragnąć potrafię cię.     

2 komentarze:

  1. Łoo, a więc tyle uczuć kryje się w tym beznamiętnym spojrzeniu, taki wygląd rzeczywiście wiele kontaktów może utrudnić :D Dzięki temu przyszedł mi pomysł na rysunek (najpierw nauczę się rysować, hehe), gdzie Akashi stopniowo pędzelkiem wymazuje cały ten błękit z jego włosów i oczu, zapełniając go czerwienią, może kiedyś coś z tym zrobię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam cię za słowo jeżeli chodzi o ten rysunek, bo z chęcią sama bym go zobaczyła :)
      Trochę mi się wydaje, że z zbytnim entuzjazmem podeszłaś do tej miniaturki, bo będąc szczerą napisałem ją pod napływem chwili i nie sadzę aby rzeczywiście była naprawdę dobra :D

      Usuń