środa, 3 grudnia 2014

Drabble nr.1

Jak dla mnie nie było mnie tu długo, więc teraz postaram się spiąć i dodawać kolejne wpisy częściej.
Pierwszy raz to napisałam, to znaczy drabble. Będzie ich dziesięć, wszystkie przepisowo po 100 słów.
Paring AoKuro.
________________________________________________________________________________

Najpierw pozbył się jego bluzy. Później przyszła kolej na koszulkę. Gdy spojrzał na jego twarz, postanowił na chwilę zaprzestać rozbierania i zająć się malinowymi ustami.

- Aomine-kun… nie gryź.

Nie pofatygował się aby odpowiedzieć błękitnowłosemu, tylko kontynuował, co zaczął. Z ust przeszedł na szczękę, z szczęki na szyję, którą również ugryzł co spotkało się z oburzonym prychnięciem. Rozpiął mu spodnie, ściągając przy okazji wszystko co miał na sobie. Przygotowany, pomyślał. Nie spojrzał na  niego po prostu wrócił do całowania jego ust. Jego dłoń trafiła na coś twardego, gładkiego i przyjemnego w dotyku. Sunął delikatnie dłonią.

- Kuroko, czemu zgoliłeś nogi?

7 komentarzy:

  1. Króciutko. No, ale wiem, że tak trzeba. Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie za krótko. Lubię AoKuro, więc mogłabym o nich czytać znacznie dłużej.
    Ostatnie zdanie wygrało mój dzień. Kuroś ogolił nogi? No ja wiem, że pływający geje i pedałujące pedały golą, bo to zmniejsza opór wody/powietrza, ale żeby tak koszykarze? No chyba, że mówimy o zmniejszeniu oporu z jakim ręka Aho przesuwa się po nogach Tetsu. W takim wypadku zgolenie się faktycznie jest uzasadnione. Gładsza skóra = szybsza, intensywniejsza przyjemność. Co oznacza, że Tetsu jest niewyżyty. Jak ja do tego doszłam?
    Weny i czekam na ciąg dalszy!
    P. S Dobrze, że w końcu coś dodałaś, bo już zaczynałam się o Ciebie martwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim ja się środowisku obracam, wszędzie zboczeńcy i wykolejeńcy...
      Cóż mogę powiedzieć, nie mam zielonego pojęcia co ci chodzi po głowie, a moich przemyśleń to ty nie chcesz poznać, uwierz mi. Tetsu jest zbyt uroczy i słodki żeby myśleć o takich rzeczach... a tak na serio to kto by tam nie chciał żeby go taki Aomine macał :D

      Usuń
  2. Hitomi skarbie wygrałam życie xD Ostatnie zdanie mnie rozwaliło... Widać jakim jestem zboczeńcem xD Kurna, Aomine gryzie, gryyziee... *pogrążyła się we własnym świecie* Ja piernicze, nie chcecie wiedzieć, co tam widziałam. Albo bardzo chcecie xD Zgadzam się z wywodem CLD ! (wywodem, if you know what i mean) xD To kolejny dowód na to, że małe jest piękne ;D Takie króciutkie, a ile radości ;D Cieszę się, że znów coś dodałaś, zaczynałam tęsknić ;< Ale ja ogólnie dość szybko tęsknię, więc jeszcze dziś znów będę płakać za moją Hitomi ;< I w ogóle, tak czytając naszą ostatnią ,,rozmowę'' doszłam do wniosku, że robię tu za błazna. Chlip chlip. Ale i tak będę komentować. Nie możesz mieć za łatwo w życiu xD Gładziutkie nóżki Kuroko... Czuję się szczęśliwsza ;D Przesyłam tonę uścisków i wszystkiego, co tylko chcesz, żebyś wiedziała, jak bardzo tęskniłam ;D

    ~Yazu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujesz się błaznem? Ale ja przecież właśnie to wo tobie kocham! Uwielbiam wszystkie komentarze, które dostaje, ale takie jak twoje sprawiają mi chyba najwięcej radości. Można się pośmiać i w ogóle.
      A oto tak naprawdę chodzi w moim blogu, nie mam nic przeciwko tekstem w kimacie jakim pisze np. CLD, ale uwielbiam przede wszystkim te "radosne". Chciałam żeby mój blog był właśnie takim miejscem, gdzie wszyscy, którzy kochają yaoi mogli przeczytać paringi ze swoimi ulubionymi postaciami, ale też cieszyć się tym wszystkim co mają z tego. Dzielić się szczęściem i miłością do yaoi, że tak powiem. Mam tyko nadzieję, że nie czujesz się źle przez moje odpowiedzi, do twoich komentarzy, bo czego bym ci niepisała tak naprawdę cieszę się z każdego twojego komentarza.
      P.S. Ja też tęskniłam za bogiem i pisaniem kolejnych fików :D

      Usuń
    2. Yaaay, jednak ktoś mnie kocha ;D Nigdy nie czułam się źle po Twoich odpowiedziach, bo ja się cieszę, gdy ktoś w ogóle odpowie xD A to z błaznem, no cóż, mam ostatnio niezłą jazdę z nastrojami, więc oczekuj nieoczekiwanego xD Masz bardzo szczytny cel dla tego bloga, szkoda że nie ma więcej istot skłonnych do kochania Cię ;<

      ~Yazu

      Usuń
  3. Zawsze uważałam, że pisanie komentarzy dłuższych niż sam tekst nie przystoi, trzymam się tego twardo, więc postaram się jakoś zgrabnie ująć, krótko i na temat :D Podziwiam wszystkich sięgających o taką formę tekstu jak drabble, ograniczenia są fajne, ale bardzo trudno zmieścić się w tych stu słowach, także gratuluję :> Swoją drogą, nie wyobrażam sobie futra na nogach Kuroko XDDDD Najwyżej cienkie, ledwie wyczuwalne w dotyku włoski, ale co ja tam wiem, Aomine wie lepiej i widział więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To futro aż mnie obrzydziło, każdy by tak miał... no chyba, że ma ktoś jakiś taki fetysz, nie wnikam O_o
      Próbowałam już kilka razy pisać drabbla, ale nie specjalnie mi to wychodziło, a bardzo je lubię. Takie małe, a taką frajdę sprawiają :D

      Usuń