czwartek, 1 stycznia 2015

Drabble nr.5

- Błagam nie siedź na tym krześle. – patrzę na niego czekając, aż w końcu zejdzie z tego krzesła.

- Niby czemu miałbym to zrobić, co Kouki? – chytry uśmiech Akashiego przyprawia mnie tylko o dreszcze.

- To chore.

- Chore, niby czemu? – niemalże uwierzyłem w to, że się zdziwił. – Przestań się wydurniać kotku.

- Akashi. – sapnąłem, sprawdzając czy nikt z zwiedzających go nie usłyszał. – To przecież krzesło inkwizytorskie! – moje przerażone spojrzenie ponownie powiodło po sali pełnej zwiedzających.

- No i co z tego. – był szczerze rozbawiony moją postawą. – Te kolce dodają tylko dreszczyku emocji. – uśmiechnął się drapieżnie. – Brałbym cię na nim.
_____________________________________________________
Może i niezbyt odkrywcza notka, ale wystarczy wiedzieć co to krzesło inkwizytorskie i wyobrazić sobie tą sytuację. Powala :D

8 komentarzy:

  1. OMÓJBOŻE
    I to ja niby mam chore pomysły, tak? Chyba jednak nie tylko ja.
    A wizja cóż.... powiedzieć, że powala, to niedopowiedzenie i to zdecydowane.
    "Brałbym cię na nim"
    *czemu ja to widzę, teraz nie zasnę przez tę cudowną wizję*
    Akasz, weź mnie na krześle inkwizytorskim do cholery~!
    A tak wgl to imperator Akashi idealnie mi do takiego klimatu pasuje xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu o sadystyczne myśli mnie posądzasz. Chodzi po prostu oto żeby trochę się psychicznie poznęcać nad Koukim... No dobra może i było w tym trochę sadyzmu :D

      Usuń
  2. Hitomiii... Tak jak nie lubię AkaFuri, tak te drabble kocham xDD Wizja Akashiego, który bierze Koukiego na krześle inkwizytorskim... O słodka Amaterasu. JA CHCĘ TO ZOBACZYĆ. Sadystyczne ja woła o więcej !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę tego można się było spodziewać. CLD nas wszystkich przeciąga na ciemną stronę mocy i nagle u wszystkich odzywa się sadystyczne, drugie ja.
      Jak chcesz gorących seksów na krześle inkwizytorskim to kieruj prośbę go naszego naczelnego sadysty CLD :D

      Usuń
  3. Akashi to jedyna osoba, która mogłaby wpaść na taki pomysł:) chociaż bardziej pasowałby do niego jakiś królewski tron. Co tam że nie wolno, dla niego to żadna przeszkoda
    Wizja miłosnych uniesień w wykonaniu AkaFuri na krześle inkwizytorskim powala na kolana
    życzę weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akashi to jedyna osoba, która mogłaby wpaść na tak OKRUTNY pomysł, bo inaczej tego określić nie mogę, no ale czy to do niego nie pasuje. Taki już ma sposób bycia "Jam pan i władca" :D

      Usuń
  4. "Brałbym cię na nim." cholera, Akashi, takie propozycje w połączeniu z tym zawstydzającym językiem, przecie to tylko palnąć przez łeb i zwiewać gdzieś daleko XDDD' Krótkie, a jakie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furihata nie ma siły przebicia, więc trudno byłoby mu postawić się Akashiemu. No ale któż ich ta wie? :D

      Usuń